نكات يادگيري از راه دور ارائه شده در كنفرانس زوم

اين وبلاگ براي انتشار مطالب خيلي خوب و تصادفي افتتاح شده است

نكات يادگيري از راه دور ارائه شده در كنفرانس زوم

۲۴ بازديد
نكات يادگيري از راه دور ارائه شده در كنفرانس زوم

در حالي كه مناطق مدارس اطراف منطقه در بهار امسال براي انتقال به يادگيري از راه دور تلاش مي كردند ، تأثير COVID-19 براي مدرسه مجازي مشترك المنافع گرينفيلد كمتر تحول آميز و معمول تر بود. مدرسه دولتي در سراسر كشور با استفاده از سيستم عامل هاي يادگيري ابري و آنلاين حتي قبل از دوستيابي شيوع كروناويروس ، حدود 750 دانش آموز را در مهد كودك تا كلاس دوازدهم خدمت مي كند. مدير اجرايي صلاح خلفاوي ، رئيس سابق مدارس دولتي لاول و چندين مدير در جلسه روز چهارشنبه در مورد تجربيات خود صحبت كردند. اين سازمان توسط سناتور ايالتي اد كندي ، D-Lowell ، و با حضور چندين سرپرست منطقه برگزار شد. كندي گفت ، من فكر مي كنم كه سرپرست ها در صورت انجام اين كار و چالش هايي كه با آنها روبرو هستند ، چگونه مي توانند در ماه سپتامبر باز شوند ، شايد بخشي از راه حل در جلسه اي باشد كه امروز داشتيم. در اين نشست جوئل بويد ، سرپرست Lowell ، سرپرست وستفورد اورت "بيل" اولسن و در پايان ، جيل ديويس سرپرست دانشكده فني بزرگ Lowell حضور داشتند. اولسن گفت ، من فكر مي كنم سال هاي آينده به دنبال الگوي تركيبي از آموزش خواهيم بود. اگر هيچ چيز ديگري اين بيماري همه گير ما را وادار كند تا نگاهي جديد به نحوه آموزش دانش آموزان بيندازيم و ما را وادار مي كند تا نگاهي بيندازيم كه چگونه برنامه هاي آماده سازي معلمان اكنون معلمان را براي موقعيت هايي مانند اين آماده مي كند. وي گفت ، حتي با وجود واكسن ، برخي والدين ممكن است بخواهند فرزندانشان به جاي بازگشت به كلاس آجر و ملات ، در آموزش از راه دور ادامه دهند. خلفاوي گفت: مدرسه مجازي مشترك المنافع گرينفيلد و ديگر مدرسه عمومي مجازي در ماساچوست ، دانشكده مجازي آكادمي ارتباطات TEC ، در هفته هاي اخير علاقه زيادي به ثبت نام كرده اند. وي گفت كه ليست انتظار با حدود 200 دانش آموز متقاضي 60 نقطه در قرعه كشي اين هفته ديوانه مي شود. همه دانش آموزان مقطع ابتدايي و تقريباً همه دانش آموزان دوره متوسطه در مدرسه با استفاده از Blackb در يادگيري آنلاين زنده شركت مي كنند

گفت دانش آموزان دبيرستاني مي‌توانند برون‌خط شوند.هر دانش‌آموز به كامپيوتر مجهز شده و تقريباً تمام پلت فرم‌هاي مورد استفاده مدرسه بر روي ابر قرار دارند.مدير تكنولوژي كريستوفر مودي گفت كه امنيت آنلاين يك اولويت بالا است. بازي‌ها, ويديوهاي غير آموزشي, فروم هاي آنلاين و ديگر مطالب نامناسب مسدود شده‌است. اين ناحيه از برنامه‌اي به نام مورچه استفاده مي‌كند. اين گروه تماس‌هاي جنسي يا جنسي را شناسايي مي‌كند و به كاركنان و مديران مدارس هشدار مي‌دهد.در صورتي كه كامپيوترهاي شخصي خود را داشته باشيد, مي‌توانيد تضمين, تقريباً تضمين, حداكثر امنيت را تضمين كنيد, اما اين كار هزينه‌اي دارد. واضح است كه بايد همه دانش آموزان خود را با كامپيوتر تامين كنيد.در لوول, يك ميليون دلار هزينه اخير به همه دانشجويان اجازه مي‌دهد كه سال تحصيلي آينده را بگذرانند. او گفت كه تجهيزات مساله‌اي نيست. چالش بيشتر, اطمينان از دسترسي دانش آموزان به اينترنت است.با اين بسته شدن اخير به عنوان موقت براي مدت طولاني مورد بررسي قرار گرفته بوديم. بويد گفت: آن‌ها به بقاي خود ادامه نمي‌دهند. بنابراين اگر اين بسته شدن يا يادگيري از راه دور به سقوط بعدي ادامه دهد, جايي كه نياز به نوعي دسترسي به اينترنت در دسترس عموم وجود دارد.او گفت كه مدرسه او اينترنت را فراهم نمي‌كند, اما با خانواده‌ها كار مي‌كند تا تامين كنندگان را تامين كند.بويد گفت كه اگر قوه مقننه دولت بر روي هر لايحه براي تضمين دسترسي به اينترنت كار كند. olsen از دولت خواست تا به ارائه توسعه حرفه‌اي براي معلمان كمك كند, كه بيشتر آن‌ها براي آموزش از راه دور جديد هستند.يكي از اجزاي كليدي برنامه مدرسه, مربي يادگيري است. اين يك نفر خارج از مدرسه است, مانند پدر و مادر بزرگ يا دوست كه بر تحصيل دانش آموزان نظارت مي‌كند.اگر مربي ياد نداشته باشيد

خلفاوي گفت فرمول يادگيري ما در شرق كار نخواهد كرد. وي گفت: اين مدرسه همچنين عناصر حضوري را شامل مي شود ، مانند سفرهاي گاه به گاه ميداني كه دانش آموزان و معلمان با چهره به چهره ملاقات مي كنند. در مدرسه مجازي مشترك المنافع گرينفيلد درصد بالايي از جمعيت دانشجويي ، حدود 190 دانش آموز ، برنامه آموزش فردي دارند. خلفاوي گفت امسال اين مدرسه برنامه اي را خلباني كرده است كه دانش آموزان آموزش ويژه به يك مكان مي روند و كار عادي مدرسه خود را ادامه مي دهند اما با يك سرپرست در اتاق. وي گفت كه حتي با بهترين ، كاملاً بهترين تلاشي كه در اينترنت انجام مي دهيم ، واقعاً متوجه شديم كه چگونه حداقل چند بار در هفته به آن بچه ها دسترسي پيدا كنيم. كندي گفت كه او از برنامه اي كه در استراليا اجرا شده است شنيده است ، جايي كه براي ايجاد فاصله اجتماعي امكان پذير است ، دانش آموزان به مدت دو هفته از راه دور تحصيل مي كنند ، سپس هفته سوم به صورت حضوري در كلاس شركت مي كنند. اين امر ضمن حفظ يادگيري حضوري ، تعداد افراد موجود در ساختمان را در هر زمان كاهش مي دهد. خلفاوي همچنين به مديران يادآوري كرد كه دانش آموزاني كه در مدرسه مجازي مشترك المنافع گرينفيلد شركت مي كنند معمولاً شركت مي كنند زيرا نمي توانند به مدارس آجر و ملات بروند. برخي از دانش آموزان به دليل زورگويي مدرسه را ترك مي كنند ، برخي ديگر به دلايل سلامت روان و برخي ديگر تعهداتي مانند بازيگري يا دو و ميداني دارند كه با روز معمولي مدرسه مغايرت دارد خلفاوي گفت ، من يك مؤمن بزرگ به صورت آنلاين هستم ، اما من همچنين يك مؤمن بزرگ هستم كه يك K-12 در آجر و ملات موفق تر مي شود. آنها بايد در آجر و ملات باشند. اگر آنها به هر دليلي بتوانند در آجر و ملات جا بيفتند ، فكر مي كنم آنلاين راه حلي براي آنها باشد.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.