در تجليل از مك كين، اوباما و بوش شخصيت و روحيه عمومي خود را ستايش مي‌كنند.

اين وبلاگ براي انتشار مطالب خيلي خوب و تصادفي افتتاح شده است

در تجليل از مك كين، اوباما و بوش شخصيت و روحيه عمومي خود را ستايش مي‌كنند.

۵ بازديد
در تجليل از مك كين، اوباما و بوش شخصيت و روحيه عمومي خود را ستايش مي‌كنند.

سخنراني باراك اوباما در روز شنبه در كليساي جامع واشنگتن اعلام كرد كه جان مك كين, هم‌كار سابق مجلس سنا كه وي براي رياست‌جمهوري در سال ۲۰۰۸ شكست‌خورده است, هميشه از هموطنان خود درخواست كرده‌است كه بزرگ‌تر و بهتر باشند تا اينكه در مراسم يادبود McCain's ساكن كنوني كاخ سفيد با چند ضربه خفيف برخورد كند. اوباما به دنبال اظهارات دختر McCain's, Meghan مك كين, و جورج دبليو بوش, رئيس‌جمهور سابق, به دنبال اظهارات خود بود. اوباما گفت: " بسياري از سياست‌هاي ما, زندگي عمومي ما, گفتمان عمومي ما مي‌تواند كوچك و متوسط و كوچك, قاچاق در مبالغه و توهين و توهين ساختگي باشد. جان از ما خواست كه بزرگ‌تر از اون باشيم. اوباما, كه يك دموكرات است, گفت: " ايده‌هاي مشترك آن‌ها در مورد اهميت خدمت به مردم آمريكا اخيراً به چالش كشيده شده‌است, اما " ما هرگز در مورد اهميت خدمت به مردم آمريكا به چالش نكشيده ايم ". مك كين مك كين گفت: " ما در اينجا جمع شده‌ايم تا براي تصويب عظمت آمريكا عزاداري كنيم. وي در اين مراسم, آمريكا را از جان مك كين تعريف كرد و گفت: " بعداً در اين مراسم, او آمريكا را از جان مك كين تعريف كرد كه " سخاوتمند, خوش‌آمدگويي و شجاع است ".

از جان مك كين نيازي به بزرگ شدن دوباره سپتامبر نيست. 1 ، 201816: 52 "آمريكا از جان مك كين ديگر نيازي به بزرگ شدن ندارد زيرا آمريكا هميشه عالي بود" ، او با تشويق تشويق گفت: ترامپ به ويژه روز شنبه غايب بود پس از اينكه از وي خواسته شد از همه وقايع در طول مك كين دور بماند. پنج روزه و متقابل كشور. دختر ترامپ ايوانكا ترامپ و همچنين همسرش جارد كوشنر ، هر دو مشاور رئيس جمهور ، در اين مراسم حضور داشتند. جان مك كين نسبت به رئيس جمهور بسيار انتقاد كرد. بيانيه خداحافظي او ، درست قبل از درگذشت او در اوت نوشته شده است. 25 در 81 ، پيشنهاد كرد كه ترامپ به "رقابت قبيله اي" دامن زده و "پشت ديوارها" را پنهان كرده است."بوش ، كه نامزد GOP 2000 را بر سر مك كين به دست آورد ، او را به عنوان صداي اخلاقي سنا به ياد آورد.بوش گفت: "او به عزت ذاتي در هر زندگي احترام مي گذارد ، عزت كه در مرزها متوقف نمي شود و توسط ديكتاتورها نمي توان آن را پاك كرد.". "شايد مهمتر از همه ، جان سوءاستفاده از قدرت را نفرت داشت. او نتوانست از شر بزرگواران و استبدادهاي متلاطم بماند. چيزي در اعماق او وجود داشت كه باعث شد او در برابر پسر كوچك بايستد - براي مردم فراموش شده در مكان هاي فراموش شده صحبت كند."سخنراني كامل بوش را در اينجا بخوانيد. ساير چهره هاي قابل توجه از هر دو طرف راهرو نيز در مراسم روز شنبه نقش داشتند و بيشتر تمركز بر توانايي مك كين در اتحاد كشور - حتي در مرگ بود.سن سابق گفت: "به نظر مي رسد كه مرگ وي به مردم آمريكا يادآوري كرده است كه اين ارزش ها همان چيزي است كه ما را به يك ملت بزرگ تبديل مي كند ، نه حزب قبيله اي و سياست حمله شخصي كه اخيراً زندگي ما را توصيف كرده است.". جوزف ليبرمن از كانكتيكات, يكي از دوستان نزديك مك كين كه مك كين در سال 2008 به عنوان يك همسر همسايه احتمالي در نظر گرفت, حتي اگر ليبرمن دموكرات بود. سرمايه هاي معتبر گالري براي احترام به مك كين جمع مي شوند "جشن اين هفته زندگي و ارزش ها و ميهن پرستي اين قهرمان, من فكر مي كنم, كشور ما را بالاتر از همه اينها گرفته است. به نوعي اين آخرين هديه عالي است كه جان مك كين به آمريكا داد. "ليبرمن گفت:"

هنري كيسينجر گفت: " هيچ يك از ما تا به حال فراموش نخواهيم كرد كه چطور حتي در جدايي او, جان به ما يك لحظه اتحاد و اعتماد دوباره به احتمالات آمريكا عطا كرد. كارا - Murza كه دو بار در روسيه مسموم شده بود, يكي از منتقدان مشهور كرملين و ولاديمير Putin.Satu rday's رئيس‌جمهور روسيه است كه در يادبود سربازان قديمي جنگ ويتنام توقف كرد كه در آن همسر McCain's, سيندي, يك تاج‌گل را گذاشت. جان هانتسمن, سفير ايالات‌متحده در روسيه, جان هانتسمن, سفير آمريكا در روسيه, جان هانتسمن, سفير ايالات‌متحده در روسيه, جان هانتسمن, سفير ايالات‌متحده در روسيه, جان هانتسمن, سفير ايالات‌متحده در روسيه, جان هانتسمن, سفير ايالات‌متحده در روسيه, جان هانتسمن, سفير ايالات‌متحده در روسيه, و جان هانتسمن, سفير ايالات‌متحده در روسيه, در بيانيه‌اي گفت كه او روز دوشنبه پس از مرگ to, پرچم خود را به نيمي از كاركنان كاخ سفيد فرستاد. اوباما با دريافت درخواست از رقيب سابق خود براي صحبت در مراسم خاكسپاري اش سخنراني كرد, كه اوباما آن را " افتخاري بي‌نظير و منحصر بفرد " خواند. گذشته از اين, براي آخرين بار كه جورج و من راجع به او با هم حرف مي‌زنيم, راه بهتري براي خنديدن پيدا مي‌كنيم.

براي يك مخاطب ملي؟ اوباما در حالي كه از خنده روده‌بر شده بود، گفت: " و از همه مهم‌تر آن نشان داد كه بزرگي روح و توانايي ديدن تفاوت‌هاي گذشته در جستجوي زمين مشترك وجود دارد.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.