يادبود Heather Heyer: Charlottesville زن در تظاهرات ويرجينيا كشته شدند.

اين وبلاگ براي انتشار مطالب خيلي خوب و تصادفي افتتاح شده است

يادبود Heather Heyer: Charlottesville زن در تظاهرات ويرجينيا كشته شدند.

۲ بازديد
يادبود Heather Heyer: Charlottesville زن در تظاهرات ويرجينيا كشته شدند.

CHARLOTTESVILLE, Va. پدربزرگ زني كه در تظاهرات خشونت‌آميز در ويرجينيا كشته شد, روز چهارشنبه گفت كه او هميشه خواهان عدالت بوده‌است, حتي از طرف age.Elwo young Shrader كه در مراسم يادبودي براي Heather Heyer گفت كه او اشتياق خود را براي برابري در سنين پايين نشان مي‌دهد و به سرعت چيزي را كه درست است خواند. او به حدود ۱,۰۰۰ سوگوار در يك سالن تئاتر در Charlottesville گفت كه او به همه كس احترام مي‌گذارد و همه باور داشتند كه همه جان سالم به در مي‌برند: Mourners Honor در CharlottesvilleMark Heyer, پدر او, با گفتن اين كه هيچ پدري نبايد بچه‌اش را دفن كند, شروع به صحبت با حضار كرد. او گفت كه دخترش مي‌خواهد hate.Moth er را رها كند. ۱۶, 201700: ۵۹ خدماتي كه Heyer ۳۲ ساله در تئاتر in برگزار شد, صحنه تظاهرات مرگبار روز شنبه بود. شركت كنندگان رنگ بنفش كمرنگ‌تري به تن داشتند كه در her Heyer نوشته شده بود, " عشق Heather's به ايده‌هاي او و افكار او بسط يافته‌است. " او مي‌توانست بگويد كه اگر كسي با او روراست باشد و she'd آن‌ها را صدا بزند " تا كنون هيچ نشاني از تظاهر كنندگان خارج از تئاتر وجود نداشت. White threatened يكي از ساكنان site.Rela بود كه مادرش دختر خود را به عنوان يك زن شجاع و اصولي و معتقد به عدالت توصيف كرد و در بين صدها معترض بود كه روز شنبه در Charlottesville جمع شده‌بودند تا چيزي را كه معتقد بودند بزرگ‌ترين گردهمايي supremacists سفيد در يك دهه است - از جمله نئونازي ها, skinheads و Ku Klux عضو كلان, توصيف كرد. آن‌ها براي راهپيمايي به شهر سرازير شدند. تصميم the براي جمع‌آوري يك مراسم يادبود براي هدر Heyer در inside, ويرجينيا, در روز يكم ماه اوت در 16.Jona از ارنست و ReutersChaos و خشونت پيش از برگزاري اين رويداد آغاز شد.

n شروع شد, با مقابله با تظاهر كنندگان و تجمع طرفداران در the orities جمعيت را وادار به متفرق شدن كرد, و سپس گروه‌ها شروع به پرسه زدن در شهر كردند. معترضان براي راهپيمايي در امتداد خياباني در مركز شهر حركت كرده بودند كه ناگهان يك دوج Challenger وارد آن‌ها شد و مردم را به هوا پرتاب كرد. تصوير ويدئويي نشان مي‌دهد كه اتومبيل معكوس شده‌است و بيشتر به مرد اوهايو مي‌رسد كه پليس مي‌گويد در حال رانندگي است, جيمز الكس Fields پسر ۲۰ ساله. يكي از استادان سابق دبيرستان به عنوان an آدولف هيتلر و آلمان نازي توصيف شد. او به سرعت در بازداشت به سر مي‌برد و متهم به قتل درجه دو و ديگر counts.Rela تد است: شهره‌اي ايالات‌متحده Brace براي جناح راست بيشتر در نزديكي شهرستان گرين بزرگ شدند و به عنوان دستيار قانوني در يك شركت حقوقي كار كردند. رئيس او, لاري ميلر, گفت كه اين زن جوان در فعاليت‌هاي ورشكستگي firm's فعال بود و مانند يك عضو خانواده به قتل رسيده در روز ۱۳ اوت, ۲۰۱۷۰۲: 06: She's بسيار دلسوز, بسيار دقيق, يك قلب بزرگ دارد, او مي‌خواهد مطمئن شود كه همه چيز درست است. او به افرادي كه ما از آن‌ها مراقبت مي‌كنيم اهميت مي‌دهد. سوزان برو به خبرگزاري آسوشيتد پرس گفت: " براي اطمينان از امنيت افرادي كه در حال حاضر در حال كار كردن با خانواده great هستند ", " سوزان برو " گفت كه اداره او با خانواده Heyer's براي تضمين امنيت افرادي كه در روز شنبه كشته شدند, دو سرباز پليس ايالتي ويرجينيا كه سوار بر يك بالگرد بودند كه ويدئو را پخش مي‌كرد, تلاش مي‌كند.

قبل از اين كه اين رويداد براي حمايت از كاروان موتوري براي فرماندار ويرجينيا, تري مك اوليف قطع شود. بالگرد در خارج از Charlottesville سقوط كرد. تحقيقات در مورد اين سانحه در جريان است. يك مراسم تدفين براي trooper - بي تز براي روز جمعه و مراسم تدفين سرهنگ دوم برگزار شده‌است. جي كولن, خلبان helicopter's, قرار است روز شنبه برنامه‌ريزي شود.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.