تعداد كمي از وسايل نقليه به اندازه تويوتا Camry غالب شدهاند، كه براي ۱۲ سال در يك رديف بيشترين فروش را به خود اختصاص دادهاست. يك خط داغ است كه منتقدان و رقيبان را به طور يكسان به هم ربط ميدهد، چرا كه اين صنعت مدتهاست كه طرح وسيله نقليه را به نوسازي وسيع تشبيه كردهاست، اين شركت در سالهاي اخير اين پيام را جدي گرفتهاست، چرا كه در آن نوع صنعت به عنوان lead - كيفيت، قابليت اطمينان و دوام در حال كاهش بودهاست. آنها در دنيايي كه وانيل به اندازه كافي قوي نيست، رقابت ميكنند. مونته Kaehr، مهندس ارشد for ۲۰۱۵، در حين حركت با اتومبيل جديد گفت: " وقتي حتي افرادي كه سالهاست Camrys را ميخرند به ما گفتند كه ما به سبك بيشتري نياز داريم، ما ميدانستيم كه بهتر است به سبك آن گوش كنيم. اما از واكنش فروشندگان پس از previewing در سال ۲۰۱۱ قبل از پرتاب عمومي آن شگفتزده شد. IHS خودرو استفاني Brinley، پس از شركت در پيشنمايش Camry هفته گذشته، گفت: "آنها در دنيايي كه وانيل به اندازه كافي قوي نيست، رقابت ميكنند". با مثال
خودروساز گفت كه هر پنل بدنه را تغيير داده است. اين ظاهر به منظور پاسخگويي به تقاضاي مديرعامل تويوتا آكيو Toyoda طراحي شده است كه محصولات جديد "اشتياق بيشتري را ارائه مي دهند."هنوز, بررسي هاي اوليه نشان مي دهد كه سازنده در مقايسه با امثال معيارهاي يك ظاهر طراحي بخش ، آن را ايمن بازي مي كند, فورد فيوژن, مقامات Nissan Altima و Hyundai Sonata.Toyota گفتند كه آنها اطمينان دارند كه وسيله نقليه مي تواند سرب خود را در بخش سدان متوسط حفظ كند, پيش بيني اين خودروساز امسال به 415،000 خواهد رسيد. اما برينلي و ديگران تأكيد كردند كه حفظ رهبري آن به طور فزاينده اي دشوار خواهد شد, با رقباي خود در حال سرنگوني پادشاه تپه متوسط است. در همين حال, بخش سدان متوسط به خودي خود در حال افزايش حمله از گزينه هاي ديگري مانند وسايل نقليه متقاطع جمع و جور و متوسط است كه در طي چند سال گذشته به يكي از بزرگترين سوله هاي بازار ايالات متحده تبديل شده است.برينلي گفت: "شما لازم نيست در آن لبه خونريزي [نوآوري] باشيد ، اما بايد نزديك باشيد."اطلاعات بيشتر از دفتر ديترويت: تويوتا با ارزش ترين مارك اتومبيل در جهان شناخته شده است كه سبزترين كاميون ها هستند?مزدا آماده بازگشت موتور موفقيت آميز خود است
منبع