Crash Amtrak : سيستم ايمني پيشرفته هنوز راه طولاني از ايستگاه است

اين وبلاگ براي انتشار مطالب خيلي خوب و تصادفي افتتاح شده است

Crash Amtrak : سيستم ايمني پيشرفته هنوز راه طولاني از ايستگاه است

۱۰ بازديد
Crash  Amtrak  :  سيستم  ايمني  پيشرفته  هنوز  راه  طولاني  از  ايستگاه  است

بيش از چهار دهه ، هيئت ايمني حمل و نقل ملي به روساي جمهور و قانونگذاران نشان داد كه يك سيستم پيشرفته ايمني راه آهن خودكار را اتخاذ كنند. سرانجام راه خود را گرفت, و قرار است اين سيستم تا پايان سال در سطح كشور نصب شود. اما اين براي مسافران و خدمه در قطار منطقه اي Amtrak شمال شرقي خيلي دير است, هفت نفر از آنها كشته شدند و تعداد بيشتري از آنها سه شنبه شب هنگام درگيري در شمال فيلادلفيا زخمي شدند. به اين دليل, با گذشت كمتر از هشت ماه از مهلت مقرر, سيستم در آن بخش خاص از مسير پياده سازي نشده است. روبرت سوموالت, عضو NTSB, چهارشنبه گفت كه قطار با سرعت 106 مايل در ساعت حركت مي كند زيرا وارد يك منحني مي شود كه حد مجاز سرعت آن فقط 50 مايل در ساعت است. او اعلام كرد كه كل قطار بلافاصله از آنجا عبور كرده است ، اما اگر يك سيستم PTC در حال كار باشد ، "اين تصادف اتفاق نمي افتد." NTSB: سيستم كاهش سرعت در جايي نيست كه تصادف در 13 مه 201502: 00 NTSB آنچه را كه اكنون بنام مثبت است ، پيشنهاد كرد. كنترل قطار يا PTC ، از سال 1970 شروع مي شود. سال به سال ، از سال 1990 ، شامل عبور PTC در مهمترين مسائل ايمني حمل و نقل كشور بود. از آنجا كه كنگره در سال 2008 به دنبال سقوط قطار مسافر در لس آنجلس كه منجر به كشته شدن 25 نفر شد ، به PTC دستور داد, NTSB همچنان در مواجهه با تلاش هاي كنگره براي به تعويق انداختن سيستم تا حداقل سال 2020 به دستور لابي هاي ريلي كه مدعي الزامات هستند غير واقعي و بسيار گران است ، همچنان به اين موضوع فشار آورد. RELATED: تصادفات راه آهن بالا مي رود, و Amtrak Up Even MorePTC مجموعه اي از فناوري هاي پيشرفته است كه قرار است قطارها را متوقف يا كند كنند قبل از اينكه آنها را خاموش كنند, برخورد با قطارهاي ديگر, بر روي بخش هاي ناقص يا آسيب ديده مسير حركت كنيد يا از طريق سوئيچ آهنگ سمت چپ در موقعيت اشتباه حركت كنيد. تا دسامبر. 31 ، قرار است تقريباً در تمام مسيرهاي ايالات متحده كه مسافر يا مواد خطرناك را حمل مي كنند - بيش از 60،000 مايل ، با 18،000 لوكوموتيو حركت كند

بله."استفنبرونو",خزانه‌دارونايب‌رئيسسابقانجمنمهندسانلوكوموتيووكنترلترافيكهوايي,دريكفروممليايمنيخطوطراه‌آهنكهبرايدودههبهعنوانوسيله‌ايبرايحفظفاصلههواپيماوكنترلترافيكهواييادارهمي‌شود,گفت:"برايدودههبهعنوانابزاريبرايحفظفاصلههواپيما,خطوطراه‌آهنهواييوكنترلترافيكهواييبرايدودههبهفن‌آوريرادارتكيهكرده‌اند".موضوع مرتبط:Engineer مهندسAmtrakبهخاطرنمي‌آوردكهچرايكائتلافدو حزبيازاعضايكنگرهازقانونيحمايتمي‌كندكهاين قانون راسال‌هابهعقبهلمي‌دهد?برايمثال,چهارشنبه,كميتهتخصيصبودجه مجلسلايحه‌ايرا شكست دادكهبيشاز800ميليوندلاربرايتكميلكردناستفادهازآنهزينهداشتهباشد, ومهلتآنبسياركوتاهاست,آن‌هابيشاز5ميليارددلارصرفارتقاخطوطراه‌آهن در سراسركشوركرده‌اند, اماتنهادر حدود45000مايليا75درصدراميتوانبامهلتمقرربه پايانرساند.درميانچالش‌هايباقيماندهدرآخرينگزارشوضعيتخوددر سالگذشته(پي دياف ):تعدادكمياز متخصصاندرهر چيزيوجوددارندكهبايدبرايرسيدگيبه حجمكاردرtime.Therانجامشود.

اين اتحاديه به اين نتيجه رسيد كه استفاده نهايي از نرم‌افزار براي فعال كردن آزمايشگاه و آزمايش مي‌داني، شن‌هاي lagging.Thou كاركنان راه‌آهن است كه هنوز بايد به اندازه كافي بازرسان فدرال باشند تا همه چيز را بررسي كنند و اين بدان معناست كه صنعت راه‌آهن نمي‌تواند براي كل شبكه سراسري "تا پايان مهلت نصب كند". NTSB ۱۳، رئيس شوراي امنيت ملي - و حاميان آن اعلام كرد كه پيچيدگي محض سيستم، كه از چندين خط تنظيمي دولتي استفاده مي‌كند - از جمله استفاده از طيف راديويي مورد نياز براي ارتباطات بي‌سيم - "دقيقا نوع حادثه‌اي است كه شوراي اوليا براي پيش‌گيري از آن طراحي شده‌اند".


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.