پياده كاليفرنيا فوت مي‌كند تا موج گرما را ثبت كرده و آتش‌سوزي را آتش بزند.

اين وبلاگ براي انتشار مطالب خيلي خوب و تصادفي افتتاح شده است

پياده كاليفرنيا فوت مي‌كند تا موج گرما را ثبت كرده و آتش‌سوزي را آتش بزند.

۷ بازديد
پياده كاليفرنيا فوت مي‌كند تا موج گرما را ثبت كرده و آتش‌سوزي را آتش بزند.

روز شنبه بعد از ظهر , هنگامي كه يك زن در حال راهپيمايي به همراه يك دوست در حال راهپيمايي در نزديكي شهر of , در حالي كه احساس مريضي مي‌كرد , پياده‌روي كرده بود , يكي از دوستانش بعد از ظهر روز شنبه با يكي از دوستانش در نزديكي شهر Angeles به گردش رفته بود . Malibu جستجو و نجات , يك واحد در بخش كلانتر , گفت كه در واكنش به چندين عمليات مرتبط با گرما و خدمات آب و هواي ملي , تعداد زيادي از درجه‌حرارت در حال تنظيم در سراسر كشور را ثبت كرده‌است . در خليج وودلند , درست در شمال of , عطارد به درجه فارنهايت گرم رسيد . او گفت : " در سن خوزه دقيقا قبل از ساعت 2 بعد از ظهر بود كه در كم‌تر از يك ماه مه دماي پايين افزايش يافت . اين دومين بار در كم‌تر از يك ماه بود كه مدير شبكه برق ايالت كاليفرنياي جنوبي هشدار داد كه به حفظ انرژي كمك كند . در

oth پول با دوستان و خانواده‌اش گفت كه آن‌ها در حال برنامه‌ريزي براي قايق‌سواري در فاصله روز شنبه صبح هستند. او گفت كه زماني كه آن‌ها به محل اردوگاه خود بازگشتند تا لوازم خود را جمع كنند, شعله‌هاي آتش به چند صد پا ماموت پول تبديل شدند, خودروهاي خود را بار كردند و سعي كردند فرار كنند; چرا كه رانندگي بسيار خطرناك بود. وي روز يكشنبه گفت: " من از نظر جسمي تنها در عرض پنج ساعت در يك درياچه باقي ماندم و او او و ديگران را به فرزنو واگذار كرد, اما ديشب بعد از آتش‌سوزي كريك در مركز كاليفرنيا, آن‌ها را گرفتار كردند. عكس از گارد ملي كاليفرنيا. گارد ملي كاليفرنيا (@ CalGuard) ۶ سپتامبر ۲۰۲۰ گارد ملي كاليفرنيا كه اين كمپ را نجات داد, يك شنبه عكس از ده‌ها نفر را در يك آتش Chinook Chinook كه ۰ درصد از ظهر روز يكشنبه بود در توئيتر نوشت كه طوفان به سرعت در حال گسترش بود و رعد و برق خود را با صاعقه, باد و باران ايجاد كرده بود. او در تويي‌تر نوشت: " من انتظار دارم كه CA يك ركورد جديد براي زمين‌هاي سوخته در عصر مدرن تا … دوشنبه ايجاد كند " بنا به گفته اداره جنگل داري و حفاظت از حريق كاليفرنيا, بيش از ۱.۸ ميليون هكتار از بزرگ‌ترين آتش‌سوزي تاريخ كاليفرنيا بعد از اين كه مقامات " محاصره صاعقه ۲۰۲۰ " را در سه روز آغاز كردند آغاز شد. در روز يكشنبه, مجموع اين دو آتش‌سوزي بيش از ۷۷۰,۰۰۰ جريب بود.

دانشمندان تا حدودي فصول شديد آتش سوزي ايالت را با تغييرات آب و هوايي مرتبط كرده اند. مقاله اي كه در اوايل سال جاري توسط Swain به نويسندگي رسيده بود ، نشان داد كه درجه حرارت بالاتر از متوسط احتمالاً براي مدت طولاني بالاتر باقي مي ماند ، به خوبي سقوط مي كند و احتمالاً فصل آتش سوزي كاليفرنيا را تا شكرگذاري تمديد مي كند.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.