به گزارش نيلسن ، قدرت خريد آسيايي و آمريكايي با افزايش جمعيت افزايش مي يابد

اين وبلاگ براي انتشار مطالب خيلي خوب و تصادفي افتتاح شده است

به گزارش نيلسن ، قدرت خريد آسيايي و آمريكايي با افزايش جمعيت افزايش مي يابد

۱۰ بازديد
به گزارش نيلسن ، قدرت خريد آسيايي و آمريكايي با افزايش جمعيت افزايش مي يابد

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش كنيد.

بنگاه‌هاي تجاري، كه به اين معني است كه ما در واقع مي‌توانيم از پلت فرم براي توليد محتوا بدون نياز به درخواست اجازه استفاده كنيم ". هر دو شخصيت به نژاده‌اي مختلف قومي و نژاده‌اي مختلف علاقه دارند و آن‌ها را براي تبليغ كنندگان جذاب مي‌كنند، اين گزارش notes.Toda y است، ما گزارش ششم خود را درباره مصرف كنندگان آمريكايي - آمريكايي در مجموعه اطلاعات متنوع سالانه ما منتشر كرديم. مجله نيلسن (@ APAHM)۸ مي سال ۲۰۱۸ - زماني كه بازاريابان به آنجا مي‌روند و درباره برنامه بازاريابي شان فكر مي‌كنند و تصميم‌گيري در مورد اينكه كجا تبليغ كنند، واقعا اين influencers اجتماعي AAPI را به عنوان يك بازيگر بزرگ مي‌بينند تا به آن‌ها كمك كند تا چهره تبليغات شان باشند. آمريكايي‌ها و جزاير اقيانوس آرام در تعيين ميزان مصرف آمريكايي‌ها بويژه وقتي كه به غذا مي‌رسد، نقش رو به رشد دارند. بنا بر اين گزارش، "اين گروه ۱۲۴ درصد بيشتر احتمال دارد از Yelp استفاده كند، ۹۲ درصد بيشتر احتمالا مطالعه خواهند كرد و به بلاگ ها كمك خواهند كرد". طبق اين گزارش، "ما كساني هستيم كه مي‌خواهند محصولات را مطالعه كنند". بنابراين اگر شما آمريكايي‌ها آسيايي را واقعا دوست داشته باشيد، پس شما ambassadors داريد كه واقعا، واقعا قدرتمند هستند ". مشخص شد كه آن مصرف كنندگان "پذيرندگان اوليه" رسانه و فن‌آوري جديد بودند. نود و چهار درصد خانواده‌هاي AAPI داراي تلفن همراه هستند، در حالي كه در مقايسه با ۸۶ درصد از كل pop

Nielsen پيدا كرد ، و AAPI 18 سال و بالاتر از جمعيت عمومي احتمال استفاده از برنامه هاي تلفن هاي هوشمند مانند Yelp ، Lyft ، Uber ، Venmo و WhatsApp را داشتند. اين پذيرش همچنين براي خريد آنلاين اعمال مي شود. API ها در 12 ماه گذشته به طور متوسط 1151 دلار در اينترنت هزينه كردند كه 20 درصد بيشتر از سفيد پوستان غير اسپانيايي است. در مقايسه با سال 2016 ، رشد قابل توجهي در هزينه محصولات مراقبت از پوست ، لوازم آرايشي ، مراقبت از مو و وسايل آشپزخانه وجود داشته است.كارپنتر گفت: "براي مشاغل ، واقعاً صحبت مي شود كه AAPI به دليل قدرت خريد ما ، به دليل تعامل ديجيتالي ما ، بخش قابل توجهي از بازار عمومي است.". وي گفت: "و براي مشاغل ، واقعاً ، تعامل ديجيتالي ما به نوعي پنجره يا نگاهي اجمالي به آنچه در آينده مي توان از مصرف كنندگان ديجيتال انتظار داشت ، مي شود."NBC Asia America را در فيس بوك ، توييتر ، اينستاگرام و تامبلر دنبال كنيد.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.