
دادستان هاي فدرال در نيويورك در حال بررسي اين موضوع هستند كه آيا جنرال موتورز به دليل عدم افشاي صحيح مشكلات برخي از وسايل نقليه خود كه با 13 كشته در ارتباط بوده و منجر به فراخوان 1.6 ميليون وسيله نقليه شده است ، مسئوليت كيفري دارد, با توجه به منبعي كه با تحقيقات آشنا است. كاوشگر در مراحل اوليه خود است, و منبع در مورد تئوري حقوقي در مورد مسئوليت كيفري بالقوه توضيح نداد. ما عذرخواهي مي كنيم, اين فيلم منقضي شده است. دادستان در نيويورك تحقيقات جنايي را در مورد GMMarch 11 باز مي كند, 201400: 36 بازرسان فدرال در حال بررسي اطلاعات در مورد چگونگي رسيدگي به گزارش هاي مربوط به مشكلات مربوط به سوئيچ هاي احتراق هستند كه براي اولين بار از 10 سال پيش به معرض نمايش درآمد, با توجه به منبع. منبع نمي خواست نامگذاري شود زيرا اين تحقيق به صورت علني افشا نشده است. جنرال موتورز از اظهار نظر در روز سه شنبه خودداري كرد. تحقيقات منهتن به ليست فزاينده اي از مقامات آمريكايي كه در حال بررسي فراخوان هستند ، مي افزايد, كه جنرال موتورز در ماه فوريه اعلام كرد. اداره ملي ايمني ترافيك بزرگراه پيش از اين تحقيقاتي را در مورد اينكه آيا جنرال موتورز به اندازه كافي سريع در فراخوان خود واكنش نشان داده است ، باز كرد. روز سه شنبه ، يك كميته مجلس دو هفته به GM و NHTSA داد تا جزئيات نحوه رسيدگي به اين فراخوان را ارائه دهند. در يك بررسي آسوشيتدپرس از يك پايگاه داده NHTSA مشخص شد كه رانندگان شروع به ارسال شكايات در مورد اين مشكل در اوايل سال 2005 ، اندكي پس از اولين شورولت كبالت كردند. در فروش. در بررسي شكايات مربوط به كبالت ، پرفروش ترين خودروي كوچك جنرال موتورز در اواسط دهه 2000 ، 173 مورد از ايستادن موتور يا كيسه هاي هوا در عدم استقرار وجود دارد كه هر دو علائم مشكل احتراق هستند. بسياري از رانندگان علاوه بر ايستادن ، مشكلي در مورد كليدهاي چسبيده در احتراق گزارش دادند.-رويترز و آسوشيتدپرس
منبع