ترامپ مشاور سابق كاخ سفيد را هدايت مي‌كند تا احضاريه احضاريه را ناديده بگيرد و در برابر كنگره حاضر نشود.

۱۱ بازديد
ترامپ مشاور سابق كاخ سفيد را هدايت مي‌كند تا احضاريه احضاريه را ناديده بگيرد و در برابر كنگره حاضر نشود.

Burck Cipollone، مشاور ارشد كاخ سفيد، در نامه‌اي به رئيس قوه قضائيه، "Don Nadler"، نوشت: "آقاي Donald به من توصيه كرده‌است كه آقاي McGahn در جلسه دادرسي روز سه‌شنبه به عنوان مشاور ارشد رئيس دادگاه حاضر نشود" و افزود: "آقاي McGahn بايد به وظايف اخلاقي و قانوني خود به عنوان مشاور ارشد و مشاور ارشد رئيس‌جمهور احترام بگذارد". رئيس‌جمهور ترامپ اين را مي‌داند. او به وضوح نمي‌خواهد كه مردم آمريكا دست‌اول درباره سو رفتار احتمالي او بشنوند، و به همين دليل تلاش كرده‌است تا آقاي McGahn را از صحبت كردن در ملا عام منع كند. يكي از اعضاي كميته قضايي مجلس با انتقاد از subpoenaing for، اظهار داشت كه رئيس دادگاه شهادت McGahn's را در گزارش Mueller's به جاي آن قرائت كرد و گفت: "چه روش بهتري براي اطمينان از اينكه ما از McGahn در اين هفته بشنويم، نه با شهادت يك شاهد كه قاطعانه از شهادت دادن مصون است؟ " كولينز در تويي‌تر نوشت: " چه روش بهتري براي تضمين اينكه ما از McGahn در اين هفته بشنويم، نه با شهادت يك شاهد كه قاطعانه از شهادت دادن مصون است؟ Thankfu

به علاوه شهادت McGahn در جلد ۲ از # MuellerReport قرار دارد كه ۹۹.۹ % آن در اختيار رئيس قرار دارد, آيا او هرگز مايل به خواندن آن است. داگ Collins (@ RepDougCollins) در ۲۰ مه ۲۰۱۹ به دادگاه احضار شد تا به سوالاتي در مورد تحقيقات درباره تحقيقات درباره Mueller's رئيس‌جمهور دونالد ترامپ و دخالت روسيه در انتخابات سال ۲۰۱۶ پاسخ دهد. وزارت دادگستري در يك نظر قانوني در روز دوشنبه اعلام كرد كه McGahn نمي‌تواند به طور قانوني مجبور به شهادت دادن باشد, با استناد به اصل تفكيك of, كه در حال حاضر در حال مبارزه هستند " و او " most رئيس‌جمهور و دولت در تاريخ كشورمان تا كنون بوده‌است ". او يك شاهد كليدي در تحقيقات Mueller's بوده‌است كه آيا رئيس‌جمهور تلاش كرده‌است تحقيقات را از مسير خارج كند. در گزارش ۴۴۸ صفحه‌اي گفته شده‌است كه بطور مثال ترامپ به McGahn دستور داده‌است تا به معاون دادستان‌كل راد Rosenstein بگويد كه " مولر بايد برود " و علي‌رغم اصرار ترامپ در برابر اين تلاش‌ها مقاومت كرد. اما, هنگامي كه اخبار اين رويدادها براي اولين بار در نيويورك‌تايمز گزارش شد, ترامپ به دنبال رد كردن آن و نوشتن يك نامه " براي بايگاني ما " در ماه آوريل توسط Nadler براي شهادت و مدارك به عنوان بخشي از تحقيقات panel's در مورد ممانعت از عدالت توسط رئيس‌جمهور و others.Howe ver احضار شد. Cipollone از امتياز اجرايي در اين نامه تاكيد نكرد اما پيشنهاد كرد كه كاخ سفيد اسناد و اسناد را در نظر مي‌گيرد كه ادعا مي‌كند اسناد " به طور قانوني از افشاي اصول كهن قانون اساسي محافظت مي‌كنند, چرا كه آن‌ها Branc اجرايي قابل‌توجه را در بر مي‌گيرند.

h منافع محرمانه بودن و امتياز اجرايي ، "اضافه كرد كه مك گان" حق قانوني براي افشاي اين اسناد را ندارد. رئيس ستاد كاخ سفيد ، ميك مولواني نيز به مك گان دستور داد كه پرونده هاي كاخ سفيد را صادر نكند زيرا كاخ سفيد "مناسب است. متولي قانوني."سيپولون افزود كه وزارت دادگستري" از اين موقعيت قانوني آگاه است و موافقت مي كند."


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.