
rigo پرز 23 ساله هميشه در مدرسه برتر بودهاست . " پرز " كه به عنوان يك دبير پزشكي در دانشكده ديويد گفن در دانشگاه كاليفرنيا در كاليفرنيا كار ميكند ميگويد : " من با افرادي روبرو شدم كه ميپرسيدند آيا استحقاقش را دارم كه در دانشگاه كورنل باشم يا نه , و با افرادي كه سعي ميكنند از شما براساس سابقه شما سوال كنند , روبرو شدم . graduates and , استاد دانشگاه wealthy , گفت : " بسياري از ما هرگز فكر نميكرديم كه آيا افراد ديگري كه در اين كلاسها شركت ميكنند , به دليل " متنوع " يا بخشي از سهميه " اسپانيولي " , به طور مداوم با
به دليل پيشينه قومي آنها. اين چيزي است كه محققان به impostor syndrome.Mari al، ۲۷ ساله، از دانشكده بهداشت عمومي دانشگاه كلمبيا دعوت كردهاند تا از بيماريها در جوامع محروم جلوگيري كنند." اما بعد از اينكه كسي آن را چند بار تكرار كرد، شما شروع به سوال، "خب، اما من هستم؟" she said.Rese ميگويد: "مندز" ميگويد كه سندروم impostor او را با يك ماموريت هميشگي براي اثبات اينكه استحقاق دارد در كلمبيا و هاروارد باشد ترك كرد و گفت: " به مرور زمان، اين كار خستهكننده است." Chavez گفت كه در كتاب بعدي او، متخصصان لاتيني در آمريكا، او تجارب افراد حرفهاي لاتيني و نظرات آنها را از طريق دانشگاه دانشگاه كورنل در نظر گرفت و در حال حاضر دانشجوي دكتراي آموزش عالي در دانشگاه پنسيلوانيا است و من در حال انجام يك آزمايشگاه اصلي، اندازهگيري چگالي و حجم، بودم.
به عبارت ديگر , " شما بايد آن را دوباره تكرار كنيد . او به برنامه تابستاني رفت . " اندرو مارتينز در مركز پن در موسسات خيريه اقليت , جايي كه او به عنوان يك موسسه تحقيقاتي عمل ميكند , چرا كه موران براي اولين بار اين پديده " impostor " را در ميان دستيابي به زنان در دهه 1970 مورد بررسي قرار داد . با وجود دستاوردهاي آنها , انتظارات اجتماعي كمتر باعث شد كه زنان احساس كنند كه موفقيت آنها نسبت به unearned يا نتيجه بخت و اقبال است . در مقابل , انتظارات اجتماعي كه موفقيت را با فردي كه مردان را رهبري ميكند تا موفقيت خود را نسبت به abilities.Scho برتري دهند , در حال مطالعه تجربيات مشابه با دانش آموزان اقليت هستند , و همچنين با رفتارهاي كليشهاي كه شايسته آن است كه در collegeSome لاتين باشند , عميقتر وارد چيزي ميشوند كه اين دانش در فرهنگ دانشگاه بوجود ميآورد . گوتيرز كه در دانشكده بازرگاني Loyola of تدريس ميكند ميگويد كه اين احساسات عميقا در نژاد ريشه دارند و اين احساس را دارند كه برخي افراد سفيدپوست به طور سنتي به دسترسي بهتر به شغل عادتكرده اند و سياستهاي پذيرش حاميان سنتي وضعيت با سياستهاي نژادي عميق بودهاند . او دريافت كه حمايت از پذيرش ميراث در زماني كه دانش آموزان به مدرسه اولويت داده ميشوند , به احساسات مربوط ميشود كه گروهها " بايد در جاي خود بمانند " , در ميان احساسات ديگر مربوط به تسلط گروهي , و يا چيزي كه سلطه اجتماعي ناميده ميشود orientation.Guti errrez , كه به UCLA و دانشگاه ميشيگان ادامه داد ,
در روانشناسي دانشگاه تگزاس در آستين، تمايلات نژادي را در فرآيندهاي sociocognitive مردم مطالعه ميكند، مانند رديابي چشمي، زماني كه او وارد دانشگاه تگزاس - آستين شد و از آن زمان چندين دانشجوي ديگر را در مدرسه خود برنده شد. با اين حال، گنزالس گفت كه تمايل به احساس يك impostor ميتواند مشكل باشد زيرا افراد كمي مانند او در مدرسه هستند. او گفت: "وقتي وارد كلاس ميشويم، ما تنها افراد رنگ هستيم" او گفت گاهي اوقات احساس ميكند كه ما نبايد در اين فضا باشيم. Alejandra Magana gamero، دانشجوي كارشناسيارشد در دانشكده تحصيلات تكميلي UCLA، گفت: "قطعا مرا سوال كردهاست كه آيا من به دانشگاه ميروم يا نه". حتي به اين ترتيب، يك فرهنگ دانشگاهي كه در آن دارايي انتظار ميرود كه دسترسي دانش آموزان را خريداري كند ميتواند از لحاظ احساسي خالي شود " مهم نيست كه چقدر سخت تلاش كنيم، اين موضوع نشان ميدهد كه متوسط ثروت خانواده براي خانوادههاي سفيدپوست آمريكايي بيش از ۱۰ برابر سن قانوني نژاد اسپانيولي است كه در بسياري از دانش آموزان لاتين، يك نقطهضعف بزرگ آموزشي محسوب ميشود. در گزارشي كه اخيرا توسط سازمان غير انتفاعي EdBuild پيدا شدهاست، nonwhite حوزه مدرسه ۲۳ ميليارد دلار كمتر از حد اكثر مدارس سفيد پوستان دريافت ميكنند، در حالي كه بسياري از مردم فكر نميكردند چيزها تغيير كنند، زيرا بسياري از مردم فكر نميكنند كه صحبت كردن و به اشتراك گذاشتن ميتواند تفاوت ايجاد كند.
چاوز گفت: "من شناخته شده و فهميده شده است." لوپيتا گونزالز گفت كه مبارزه با سندرم دزدگير در محيطي كه ممكن است اعتبار كمي از اساتيد و همسالانش داشته باشد دشوار است. با اين حال ، "اين واقعيت كه اكنون اين اتفاق مي افتد ، مانند نوع است ، حداقل ما ديوانه نيستيم."جستجوي و حفظ ارتباطات براي دانشمندان لاتين كه بعضي اوقات ادامه كار يا حضور آنها در يك موسسه را زير سوال مي برند بسيار مفيد بوده است. پرز گفت كه به يك باشگاه پيوست, MEChA, MEChA يك سازمان ملي است كه در دهه 1960 براي توانمندسازي جوانان مكزيكي-آمريكايي تشكيل شده است. به عنوان يك دانشجوي كالج, ريگو با سندرم تحريك كننده سروكار داشت, اما پشتيباني از پرديس Latinx جامعه پيدا كرد. حسن نيت ارائه دادن Rigo PerezLikewise, مندز يك اجتماع كوچك در خارج از دانشگاه پيدا كرد كه در آن دوستي و پذيرش پيدا كرد. بيشتر از همه, او گفت, دانش آموزاني كه با سندرم دزدگير سر و كار دارند بايد واقعاً به دنبال كمك باشند.بسياري از ما فكر مي كنيم فقط مي توانيم از پس آن برآييم و آنرا عملي كنيم, اما اين يك ذهنيت خيلي سالم نيست,مندز گفت: "مشاوران كه با دانشجويان اقليت و همچنين مربيان همكاري مي كنند مي گويند كه فقط صحبت كردن در مورد سندرم تحريك كننده با ديگران مي تواند توانمند باشد. سيريا مارتينز, مشاور كه قبل از دانشگاه و از طريق مشاغل دانشگاهي خود با دانشجويان كار مي كند, گفت هميشه با دانش آموزان خود در مورد مراقبت از خود صحبت مي كند.مارتينز گفت: "شما بايد از نظر ذهني ، معنوي از خود مراقبت كنيد ، هرچه به نظر شما مي رسد ، ادامه دهيد."اندرو مارتينز و دو دوست اول لاتينكس او در برنامه شام وحدت لاتين در دانشگاه كرنل در پاييز 2017. با احترام از اندرو مارتينز آندره Terrero Gabbadon, يك مشاور مستقر در فيلادلفيا كه با نهادهاي دانشگاهي براي ارائه دستورالعمل "پاسخگو فرهنگي" همكاري مي كند, گفتگوي اخير با دانشجويان را بازگو كرد, كه در آن او به آنها گفت, "من شما را مي شنوم, شرم آور نيست, اين همان سندرم دزدگير است, بياييد آن را نامگذاري كنيم و بياييد از شروع روايت هاي مختلف آگاهي داشته باشيم."چه وارداتي است
گابادون گفت ، مورچه ها اين است كه دانش آموزان در جستجوي تحرك اجتماعي يا دانشگاهي محدود نمي شوند ، "زيرا احساس مي كنند كه آنها ناكافي هستند."Follow NBC LATINO ON FACEBOOK ، TWITTER و INSTAGRAM .
منبع