پليس دالاس مأموري را كه وارد آپارتمان اشتباه شده بود ، مرد كشته كرد

اين وبلاگ براي انتشار مطالب خيلي خوب و تصادفي افتتاح شده است

پليس دالاس مأموري را كه وارد آپارتمان اشتباه شده بود ، مرد كشته كرد

۲۴ بازديد
پليس دالاس مأموري را كه وارد آپارتمان اشتباه شده بود ، مرد كشته كرد

پليس دالاس روز شنبه مأموري را كه گفته مي شود وارد آپارتمان اشتباه شده است ، شناسايي كرد و به طرز فجيعي ساكن را در آنجا شليك كرد ، اما گفت كه تگزاس رنجرز تصميم گرفته است تصميم خود را براي پيگيري هرگونه حكم دستگيري به تعويق بيندازد. افسر امبر گايگر ، كه در اين نيرو حضور داشته است. به مدت چهار سال ، گفته مي شود كه پنجشنبه وارد آپارتمان اشتباه در ساختمان وي شد و به طرز فجيعي تيراندازي به بتام شم ژان ، يك بومي 26 ساله در جزيره كارائيب پليس سنت لوسيا. دپارتمان در حال بدست آوردن حكم قتل عمد بود ، اما تحقيقات به تگزاس رنجرز تحويل داده شد. پوليس روز شنبه گفت كه تگزاس رنجرز "تصميم به تعويق انداختن حكم را گرفت ، تا اينكه آنها بتوانند اطلاعاتي را كه دريافت كرده اند پيگيري كنند. از مصاحبه با افسر. "در همين حال ، يك وكيل نماينده خانواده ژان روز شنبه گفت كه از هر آنچه شنيده اند ، شواهدي وجود دارد كه حداقل به اتهام قتل رسيده است

پليس پس از پايان شيفت كارش به آپارتمانش آمد و گفت: " وقتي با آقاي Botham در داخل آپارتمان برخورد كرد او هنوز يونيفرم به تن داشت. پليس گفت كه واضح نيست كه چه تعامل بين افسر و قرباني رخ داده‌است، اما در يك لحظه افسر اسلحه‌اش را پرتاب كرد و به جين زد. سپس افسر با ۹۱۱ تماس گرفت و ماموران آتش‌نشاني او را به بيمارستاني منتقل كردند كه در آن مرد. در بيانيه روز جمعه، پليس دالاس در بيانيه‌اي گفت: "مادر جين، آلي جين، كه در سنت لوسيا زندگي مي‌كند، روز جمعه گفت:" او جان مرا گرفت، او جان مرا گرفت، او جان مرا گرفت، او جان مرا گرفت، او همه چيز را برداشت ". او براي شركت Price به عنوان يك دستيار در بخش تضمين ريسك كار مي‌كرد، شركت said.Both به خاطر singing كه توسط universitySept به خاطر آواز خواندن به ياد مي‌آورد. به گفته پليس دالاس در آن زمان، پليس دالاس در آن زمان گفت كه در ماه مه سال ۲۰۱۷، ۴۹ نفر يك نفر را در طي آنچه كه پليس توصيف كرد، به ضرب گلوله كشتند. مردي كه در روز ۱۲ مه ۲۰۱۷ با شليك گلوله به there cers شليك شد، در گزارشي مبني بر اينكه زني كه توسط پليس تحت تعقيب بوده‌است، با دو مرد ديگر در يك خودرو بوده‌است و در حين بازجويي از مردي كه با شليك گلوله از ماشين خارج‌شده و گفته مي‌شود "درگير يك confron فيزيكي شده‌است".

اخبار صبح دالاس گزارش داد كه پليس said.In با افسران پليس تماس گرفت و توانست ahold از تفنگ مشقي را بدست آورد. پليس در اين حادثه به توافق رسيد كه به اتهام گرفتن سلاح يك افسر به توافق رسيد و به دو سال زندان محكوم شد.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.