آگهي‌هاي سوپر بول احساسات conflicted آمريكا را نشان مي‌دهد .

اين وبلاگ براي انتشار مطالب خيلي خوب و تصادفي افتتاح شده است

آگهي‌هاي سوپر بول احساسات conflicted آمريكا را نشان مي‌دهد .

۲۷ بازديد
آگهي‌هاي  سوپر  بول  احساسات  conflicted  آمريكا  را  نشان مي‌دهد  .

اين مسابقه - كه براي لشكر سوپر بول در نظر گرفته شده‌است، با متحد كردن تيم ميهن پرستان جديد انگليس در برابر تيم‌هاي آتلانتا شاهين - اما تيم تجاري به رغم رشد اقتصادي و جمعيتي پيش‌بيني‌شده بيش از ۱۰۰ ميليون نفر، وجود ندارد، متخصصان مي‌گويند نشانه‌هايي وجود دارد كه بازاريابان اين سال را در دست دارند. تيم of، استاد باليني بازاريابي در دانشكده مديريت Kellogg در دانشگاه Northwestern، گفت: "به نظر مي‌رسد كه در سال جاري نظرات مختلفي درباره نحوه تفكر شركت‌ها و نزديك شدن به سوپر بول وجود داشته باشد". ۲۴، ۲۰۱۷۰۱: ۰۰ برخي از اثر خنك‌كننده ممكن است به اين دليل باشد كه سوپر بول در سال گذشته يك نقطه عطف، ۵۰ امين سالگرد بازي بود، اما ناظران صنعت گفتند كه وضعيت كنوني فرهنگي نقشي ايفا مي‌كند." براي اينكه فكر نكنم هيچ اثري از ترامپ در اينجا وجود داشته باشد، ديوانه خواهد بود. مايكل Bernacchi، استاد بازاريابي دانشگاه ديترويت مرسي مي‌گويد: " من فكر نمي‌كنم در اين مورد شكي وجود داشته باشد." او اشاره كرد كه كم‌تر خودروسازان براي تبليغ در سال جاري تعهدات اوليه انجام دادند، و اظهار داشتند كه تهديدات ترامپ براي موانع تجاري براي ماشين‌هايي كه خارج از ايالات‌متحده ساخته شده‌اند، مي‌تواند آمار دلسرد كننده‌اي داشته باشد: تجارت در پشت بزرگ‌ترين بازي سال "اگر من يك شركت خودروسازي بودم، آن را در نظر گرفته بودم". با كمي بيش از يك هفته پيش از بازي، شش برند خودرو قرار است در سال گذشته تبليغ كنند، نه برند خودرو در بازار بورس پس از انتخابات شركت كردند، و كارشناسان بازاريابي مي‌گويند كه حتي مارك‌هاي تجاري خارج از مقوله خودرو شرط خود را پوشش نمي‌دهند و نسبت به خرج كردن بالقوه بيش از ۵ ميليون دلار هزينه دارند.

هزينه‌هاي تبليغاتي gital كه مي‌تواند به راحتي اين رقم را دو برابر كند - براي يك تجارت ۳۰ ثانيه‌اي، در مواجهه با عدم قطعيت در مورد آنچه پيش روي اين كشور قرار دارد "آقاي تميز" جذاب: نگاه اول به بازي خنده‌دار سوپر بول. ۲۶ Media.Poli يك ملت قطبي با يك رهبر mercurial گفت: "من فكر مي‌كنم كه بسياري از برند هاي بزرگ در مورد چگونگي رفتن به كشور عصباني هستند و من فكر مي‌كنم كه بسياري از برند هاي بزرگ در مورد چگونگي رفتن به كشور عصباني هستند". او گفت: " فكر مي‌كنم كه هر برند در حال حاضر عصباني است - - اين طرز فكر مدرن با اين تمركز بر قطبيت و سياست - كه نوعي از موارد اصلي در دستور كار محاوره‌اي است. جيمز فيشر، استاد و رئيس بخش بازاريابي در سنت لوئيس University.Rela مي‌گويد: "ممكن است جالب باشد كه ببينيد آيا كسي مي‌تواند كمي آب را آرام كند و يا شايد به آتش دامن بزند". آژانس تبليغاتي شركت "Brunner در بيانيه‌اي گفت:" آن‌ها تامين‌كننده مواد ساختماني ۸۴ lumber گفتند كه يك تبليغ ايجاد كرده‌است كه توسط شبكه رد شده‌است "آن‌ها برخي از اين تصاوير را تعيين كردند، از جمله" ديوار " بسيار بحث‌برانگيز خواهد بود. پس از آن ۸۴ lumber اعلام كردند كه پيش از پايان نيمه نخست كه به جاي استخدام و شغل در منطقه به پايان نيمه اول پايان خواهد داد، يك تبليغ ۹۰ ثانيه‌اي برگزار خواهد كرد.

ريك برتون ، استاد مديريت ورزشي فالك در دانشگاه سيراكوز گفت: "فكر مي كنم اكنون با پيروزي ترامپ ، احتمالاً اين احساسات وجود خواهد داشت ،"ما قصد داريم آمريكاي ميانه را پس بگيريم. " در حال تلاش براي صحبت با آمريكاي ميانه هستيد ، شما اجازه داريد كه آن عصبانيت يا آن نااميدي را داشته باشيد.". "تبليغاتي كه اكنون دماي آمريكا را گرفته اند ، ديدند كه صحبت كردن از وسط مي تواند قدرتمندتر از صحبت كردن با سواحل باشد." ساخت America GreatBrands مطمئناً در گذشته مضامين ميهن پرستانه يا طرفدار آمريكا را پذيرفته است. فيات كرايسلر از افراد مشهور مانند رپر امينم و كلينت ايستوود استفاده كرد تا در پي وثيقه هاي صنعت خودرو با خط برچسب "وارد شده از ديترويت"از مقاومت خود جلوگيري كنند."من فكر نمي كنم كه آنها امروز در محيط فعلي اجرا كنند. فيليپ كوستر ، مدير برنامه ريزي استراتژيك در Ogilvy Mather و استاديار تدريس كمكي در دانشگاه Notre Dame گفت: اين يك پيام دو طرفه تر در آن زمان بود. "توليد كننده تشك WeatherTech - كه در حال بازگشت به تبليغات در بازي امسال است. بار چهارم - ساخت آمريكايي خود را به بخشي اساسي از هويت برند خود تبديل كرد. و طي دو سال گذشته ، AB InBev ، شركت مادر Anheuser-Busch تبليغات Budweiser را اجرا كرده است كه آبجو و واردات صنايع دستي poohed را وارد مي كند. اين سال ، Anheuser-Busch گفت تبليغات براي آبجو پرچمدار خود "الهام بخش از داستان بنيانگذار آن ، آدولفوس بوش ، "يك مهاجر آلماني متولد شده است. AB گفت كه اولين تبليغ Super Bowl براي برند ارزان قيمت Busch ، آبجو را به عنوان "ماركي كه به نام خود صادق است"ارائه مي دهد. Koesterer هشدار داد: "تجارت 60 ثانيه اي Bud Light يك خط برچسب جديد" معروف در ميان دوستان"را تبليغ مي كند. اما حتي اگر چنين پيام مثبتي بتواند امروز اگر بينندگان آن را مبهم قلمداد كند ، به يك يادداشت اشتباه برخورد كند." مردم با نوعي از مصرف كنندگان طنين انداز مي شوند. خطر وقتي احساس بي احتياطي مي شود

او گفت: " من فكر نمي‌كنم كه در حال رفتن باشد. "


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.